RSS

Susahnya nak buat pilihan...

Hari ini saya memilih untuk menukar background blog saya yang tersayang. Aduh! Sakit kepala saya dibuatnya. Rambang mata memilih blog yang sesuai dengan citarasa saya. Pilihannya memang banyak. Tetapi bila saya upload pasti ada benda yang tak kena. tension kerana nak edit semua tu. akhirnya setelah lama memilih berjaya juga. Alhamdulillah.

Hari Raya Aidilfitri dah hampir tiba

Masa saya menulis ni, hari raya memang dah dekat sangat dah. Baju raya dah siap, tudung pun dah pilih. Hanya menunggu hari raya sahaja. Gembira? memanglah gembira sebab dah habis puasa dan tujuan Hari Raya adalah untuk menyambut kemenangan kita semua berjaya menghabiskan puasa selama sebulan. tetapi sepatutnya kita semua sedih sebab Ramadhan dah berlalu tinggalkan kita. Tahun depan entah semua sempat atau tidak untuk bertemu Ramadhan seterusnya. Kita tak tahu tarikh kematian. So, patutlah kita renungkan bersama.

Maaf Zahir dan Batin

Di kesempatan ini saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin andai saya ada menguris perasaan pembaca-pembaca serta kawan-kawan saya. Semoga ikatan yang terjalin yang ada antara kita akan terus terjalin. Bak kata pepatah sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula kita kawan-kawan sesama kita. See you all lepas raya nanti. Bye..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment